آخرین بروز رسانی: ۲۶ام آبان, ۱۳۹۷

هوآوی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تا سال ۲۰۲۰

هوآوی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تا سال […]

هوآوی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تا سال ۲۰۲۰: در حال حاضر سامسونگ، لقب پرفروش ترین تولید کننده گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است. اما با بررسی سهم شرکت های مختلف در بازار موبایل و سرعت رشدشان، این جایگاه در معرض خطر قرار دارد.

با این افزایش رو به رشد در بازار رقابت تولید کنندگان گوشی های هوشمند، چینی ها قصد دارند تا سال ۲۰۲۰ کنترل سهم بزرگی از بازار را در اختیار بگیرند.

ریچارد یو (Richard Yu) مدیر عامل شرکت هوآوی: ما در سال آینده به رتبه اول بسیار نزدیک خواهیم شد و قطعا در سال ۲۰۲۰ سامسونگ را پشت سر می گذاریم. این شرکت با حفظ روش فعلی تا سال ۲۰۲۰، برترین شرکت سازنده گوشی های هوشمند در جهان می شود.

 

هوآوی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تا سال 2020

 

وی بیان کرد که هدفشان فروش دویست میلیون گوشی هوشمند در سال جاری است، که با فروش ۹۵ میلیون گوشی در نیمی از سال، نشان داد که این هدف بلندپروازانه دور از ذهن نیست.

میزان فروش کل شرکت در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۵۰ میلیون دستگاه بوده است. در صورت رسیدن به رقم ۲۰۰ میلیون  دستگاه گوشی، نزدیک به ۳۰ درصد پیشرفت مشاهده خواهد شد.

HUAWEI، تصمیم دارد با ساخت گوشی های هوشمند با نمایشگرهای تاشو و مجهز به قابلیت هوش مصنوعی میدان رقابت را در دست بگیرد و رقبای خود را پشت سر بگذارد.

بر خلاف تصور، اپل تهدید کننده نبوده و هوآوی به بزرگترین تولید کننده گوشی در دنیا تبدیل می شود. در سال جاری این شرکت با پشت سر گذاشتن اپل، بعد از سامسونگ رتبه دوم را، از حیث سازندگان برتر گوشی های هوشمند در دنیا به خود اختصاص داد، و با کره ای ها در رقابت برای کسب رتبه اول است.

HUAWEI جز اولین شرکت های عرضه کننده گوشی های هوشمند هماهنگ با تکنولوژی نسل ۵ خواهد بود و در این زمینه به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.

HUAWEI، در سال ۱۹۸۷ تاسیس شده است. زمینه فعالیت این شرکت تا سال ۲۰۱۰، مربوط به تجهیزات مخابراتی بود، اما امسال اولین گوشی هوشمند خود را با نام IDEOS (دارای سیستم عامل اندروید) را به قیمت ۶۰ یورو به بازار عرضه کرد.

 

هوآوی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان تا سال ۲۰۲۰

 

در سال ۲۰۱۸، موفق به تولید تجهیزات شبکه و تراشه های دارای هوش مصنوعی برای نصب بر روی گوشی های با قیمت ۱۰۰۰ دلار شده است. این شرکت ممکن است، لپ تاپ ها و بلندگوهای هوشمند را با این قابلیت ها در لیست کاری خود قرار دهد.