آخرین بروز رسانی: ۶ام آبان, ۱۳۹۷

آیفون XR در سراسر جهان به فروش می رسد، اما…؟

آیفون XR در سراسر جهان به فروش می رسد، اما…؟ […]

آیفون XR در سراسر جهان به فروش می رسد، اما…؟

آیفون XR در سراسر جهان به حراج گذاشته شد، اما طرفداران آن بر خلاف همیشه، علاقه ای نشان ندادند و در خانه مانده اند.

این تلفن بهترین قیمت را نسبت به تکنولوژی ارائه شده در آن دارد، چرا کسی برای خرید آن نرفته است؟

تنوع رنگی بیشتر، قیمت مناسب، ولی چرا خریداری نبوده است؟

 

 

Apple store روز جمعه (۲۶ اکتبر)، به فروش گذاشته شد با جرات زیادی بهترین قیمت را نسبت به دیگر تلفن ها دیگر داشته اما طرفداران هیچ کجا دیده نشدند.

در سیدنی استرالیا، قبل از باز شدن درها همه جا ساکت بود. قبلا خط فروش تا دو پیچ در خیابان کشیده می شد، و این بار نیز همین فکر را می کردند، اما نشد.

XR جدیدترین تلفن اپل است، ولی این بار به ۱۰ مشتری هم نرسید. و اما در لندن ۲۰ نفر، و در نیویورک هم همین طور.

همه شگفت زده که چرا انقدر کم استقبال شده، اولین بار است که Apple خریداران اندکی داشته است. در ۱۱ سال اخیر این برند، همیشه هزاران نفر در صف می ایستادند، اما بر خلاف همیشه این انفاق نیفتاد.

 

 

Xs و Xs Max یک ماه پیش ارائه شد، با این که XR با قیمت بسیار مناسب تر و با رنگ های بیشتر در معرض دید همگان قرار گرفت، کسی استقبال نکرد. حتی بعضی گفته اند خرید آنلاین بوده است، ولی خرید آنلاین هم بسیار کم بوده است. همچنین در خرید آنلاین خریدار باید ۵ روز منتظر بماند تا تلفن همراهش به دستش برسد .

You Tube هم این مسئله را نقدر کرده اما جوابی دریافت نکرد. ممکن است Xs که یک ماه قبل به بازار آمده، باعث این اتفاق بوده است.، که حتی قیمت آن به ۱۰۰ دلار هم رسید، حتی Xs Max به ۱,۰۹۹ به فروش رسید، و مردم پول کافی برای خرید نداشته اند.

 

 

XR هم به همان کیفیت Xs است، دوربین ۱۲ مگا پیکسل، صفحه بزرگف کارایی بالا، با IP تشخیص چهره، Wire less و بسیاری از موارد دیگر، که تقریبا به خوبی XR می باشد. تقریبا با یک کارایی، اما XR با قیمت خیلی مناسب تر. در لندن حتی مکانی را برای طرفداران و خریداران این برند در نطر گرفته بودند که حتی ۳۰ نفر هم نیامدند.