آخرین بروز رسانی: ۲۰ام اسفند, ۱۳۹۸

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا ساعاتی دیگر!

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا […]

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا ساعاتی دیگر!

یک رویداد سخت افزاری در گوگل در راه است که فقط به گوشی ها محدود نمی شود. گوگل وعده داده است که این یکی از کامل ترین رویدادهای او باشد. زمان این رویداد رأس ساعت ۱۱ صبح به وقت آمریکا و به وقت ایران ۱۸:۳۰ خواهد بود. 

 

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا ساعاتی دیگر!

رویداد سخت افزاری گوگل سالانه برای بسیاری از محصولات جدید برگزار می شود ، از Pixel 3 به Chromecasts به Pixel Slate تبدیل شده است.به نقل ازCNET که در این رویداد حضور دارد ، گوگل با فراتر از پیکسل ۳ به میدان می آید.برای اولین بار، رویداد پیکسل گوگل در نیویورک به جای سان فرانسیسکو برگزار می گردد و به صورت زنده می توانید مراسم را از یوتیوب دنبال کنید.

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL: در نسل جدید بزرگ و پهن شده است.

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا ساعاتی دیگر!

نسل بعدی Pixel 3 و Pixel 3 XL، ستاره های نمایش هستند در حالی که از  قبل می دانیم که Pixel 3 به چه شکل و چه رنگی در آمده است. جالب اینکه حتی جعبه پیکسل ۳ XL و ویدیوی آن نیز وجود دارد.

 آیا چیزی درباره Pixel 3 وجود دارد که ما نمی دانیم؟

Pixel 3 XL در صفحه نمایش خود دارای یک پیکان است، درست مثل آی فون ایکس و اکثر گوشی های ۲۰۱۸ دیگر. اما همچنین دارای یک فاصله کمی بین صفحه نمایش و لبه گوشی است. Pixel 3 کوچکتر است، اما دارای قابهای بالا و پایین است.

رویداد معرفی پیکسل ۳ گوگل و فراتر از آن تا ساعاتی دیگر!

سوال بزرگ این است که آیا “دوربین خوب است؟” هر دو پیکسل ۳ و XL تنها با دوربین عقب کار میکنند.(براساس اطلاعاتی که درز پیدا کرده) اما با توجه به دوربین Pixel 2 یکساله که همچنان طرفدار دارد، جالب خواهد بود که چگونه مدل جدید با اثرات هوشمند HDR موجود در آیفون جدید XS مقایسه می شود.

عکس ها و فیلم هایی که در مورد Pixel 3 XL نشان داده شده است ، نشان می دهد که USB-C بهبود یافته است و این گوشی هوشمند یک بار دیگر می‌تواند دوربین دیگر رقبای موجود در بازار را شکست دهد. درون جعبه، نسخه‌ای سیمی  قرار دارد که بسیار شبیه گوشی های Pixel Bud در سال گذشته است.

 کروم کست جدید

 

 به  نقل از سارا تیو در CNET آخرین بروزرسانی مهم سخت افزاری گوگل برای  رسانه های Chromecast، Ultra در سال ۲۰۱۶ بود. به گفته گوگل، همیشه Google به روزرسانی های نرم افزاری Chromecast را اضافه می کند: اخیرا گوگل دستیار Chromecast را اضافه می کند و عملکردهای تلویزیون آن را دقیق تر می کند. مدل جدید Chromecast که بلوتوث را اضافه می کند و Wi-Fi 5 گیگاهرتزی بهبود یافته از طریق پرونده های FCC را در ماه اوت منتشر کرد – و در حال حاضر، Best Buy، ظاهرا زودتر فروخته است! قضیه از این جا برمی آید که قبل از آنکه این محصول به‌صورت رسمی در سیستم فروشگاه ثبت شود، نسخه‌ای از آن را برای یک مشتری ارسال کرد. این خریدار خوش‌شانس بعدا تصویری از نسل سوم کروم‌کست را در شبکه‌ی اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشت بر اساس جعبه ای که در Best Buy فروخته می شود، پشتیبانی ۴K و Amazon Prime در این مدل جدید نیست. به نظر می رسد که گوگل ممکن است Chromecast جدید را با یک بلندگو صفحه اصلی به عنوان “کیت هوشمند تلویزیون” نیز بگشاید.