آخرین بروز رسانی: ۲۰ام مرداد, ۱۳۹۷

اطلاعات کسب و کارهای محلی از طریق الکسا آمازون

اطلاعات کسب و کارهای محلی از طریق الکسا آمازون آمازون […]

اطلاعات کسب و کارهای محلی از طریق الکسا آمازون

آمازون الکسا را به مترجم آنی تبدیل می‌کند و با به‌روزرسانی شدن آمازون برای الکسا، این تکنولوژی می‌تواند جزئیات مربوط به کسب‌وکارهای محلی را به کاربران اطلاع رسانی کند.

هم اکنون، به لطف به‌روزرسانی اخیر الکسا که جزئیات بیش از یک میلیون کسب‌وکار محلی را به پلتفرم دستیار دیجیتال آمازون افزوده است، اگر از آمازون اکو اطلاعاتی درباره‌ی نزدیک‌ترین سوپرمارکت بخواهید، نه‌تنها می‌توانید از ساعت کاری آن با خبر شوید؛ حتی قادر به دریافت اطلاعات مربوط به فروشگاه‌های نزدیک‌تر نیز خواهید شد.

اطلاعات کسب و کارهای محلی از طریق الکسا آمازون

به گزارش بلومبرگ، با همکاری آمازون و (Yext)، دسترسی Alexa به اطلاعات یادشده امکان‌پذیر شده است؛ شرکتی که داده‌های تجاری جمع‌آوری‌شده از گوگل و فیسبوک را برای دستیار صوتی سیری اپل تامین می‌کند.بیانیه‌ای که در وب‌سایت یکست منتشر شده، مورد بحث هنوز به‌صورت جهانی دردسترس قرار نگرفته و در حال حاضر محدود به برخی کشورهای منتخب از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و هند است؛ اما آمازون در آینده آن را در کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد داد.

وقتی سوالی را از الکسا می‌پرسید، با یک سرویس ابری مرتبط خواهید شد. آمازون یک سرویس صوتی به نام Alexa Voice Service را طراحی کرده است که می‌تواند مکالمه‌های واقعی را تقلید کند، برای راه‌اندازی سرویس این دستیار صوتی تنها کافیست عبارت “Alexa” را بگویید.

همپنین الکسا در حال حاضر می‌تواند واژه‌ها و اصطلاحات کوتاهی از زبان‌های مختلف را ترجمه کند؛  آمازون تلاش دارد دستیار دیجیتالش را به یک مترجم چندزبانه‌ی واقعی تبدیل کند. چنین سیستمی علاوه بر آشنایی با فرهنگ هر کشور، باید از جزئیات زبان‌شناسی نیز مطلع باشد