آخرین بروز رسانی: ۲۴ام فروردین, ۱۳۹۸

با دوربین چاپ همزمان کانن، آینده را در لحظه تجربه کنید !

عکس بگیرید، چاپ کنید و خود را زیبا تماشا کنید. […]

عکس بگیرید، چاپ کنید و خود را زیبا تماشا کنید. همه این ها با دوربین جدید جیبی کانن در جیب شما است.

آیا دوست دارید به خودتان نگاه کنید و لذت ببرید؟ شیرین ترین خاطرات خود را ثبت کنید و آنها را در لحظه در آلبوم خاطرات خود ببینید؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است، کانن همان چیزی را که دوست دارید، تولید کرده است. با دوربین جدید جیبی کانن، آینده را در جیب خود داشته باشید.

قابلیت عکسبرداری سلفی با تکنولوژی جدید و بطور حرفه ای، تخصص دو دوربین جدید جیبی کانن هستند.

با چاپ عکس فوری و ثبت لحظات خوش زندگی در کسری از ثانیه در آلبوم خانوادگی، لذت داشتن تکنولوژی به روز را با دوربین جدید جیبی کانن تجربه خواهید کرد.

Zoemini S و Zoemini C دو دوربین جدید جیبی کانن، شاهکار جدید این شرکت برای مردم هستند.

اگر عاشق ثبت لحظه های خود هستید، با ما باشید تا با Canon Zoemini S و Canon Zoemini C دو دوربین جدید جیبی کانن بیشتر آشنا شوید.

Canon

کانن این کمپانی نام آشنای ژاپنی که هر ساله با تولید محصولات شگفت انگیز طرفداران خود را به وجد می آورد. کمپانی چند ملیتی ژاپنی الاصل که در تولید لوازم عکاسی و تصویربرداری تخصصی دیرینه دارد، همیشه برگ برنده ای برای معرفی به مشتریان خود در آستین دارد.

از سال ۱۹۳۷ که تاریخ کانن آغاز شده است، هر ساله شاهد تولیدات جدیدی از این غول ژاپنی بوده ایم. انگار طراحان این شرکت از روز اول تا ۱۰۰ سال آینده را برای تولیدات خود طرح ریزی نموده اند.

دوربین عکاسی، پرینتر، لوازم پزشکی، اسکنر و سایر تجهیزات دیجیتال بصری لوازمی است که یکه تاز بازار جهانی آنها، کانن است.

این کمپانی در آخرین تولید خود دست به طراحی و انتشار دوربین جدید جیبی کانن با قابلیت پرینت عکس ها در لحظه زده است. یک شاهکار در دوربین های عکاسی جیبی که باز هم قدرت و قابلیت طراحی، متخصصین این شرکت را به رخ می کشد.

Canon Zoemini

دوربین جدید کنون

 

شیک، باریک و سبک وزن، این چاپگر رویایی کانن را در هر جایی که هستید، در کیف جیبی خود داشته باشید. این چاپگر جیبی با قابلیت اتصال به تلفن های همراه هوشمند، انقلابی در صنعت لوازم جانبی اسمارت فون ها به وجود آورد.

اکنون کمپانی کانن، در اقدامی هیجان انگیز و شگفت آور با ترکیب این چاپگر جیبی با دوربین های عکاسی دیجیتال جیبی خود، دوربین جدید جیبی کانن را وارد بازار کرده است.

Canon Zoemini S

 

Canon Zoemini S

 

همراه با Canon Zoemini S خاطره خود را در لحظه چاپ کنید. یک سلفی شگفت انگیز گروهی را با آینه داخلی و حلقه نوری روی دوربین و البته با اپلیکیشن Canon mini print با کنترل از راه دور، تجربه کنید.

 

آینه و حلقه نوری به کار رفته روی دوربین جدید جیبی کانن برای تنظیم بازتاب نور و ایجاد بهترین سلفی ممکن، نقطه تمایز Canon Zoemini S از دوربین های دیجیتال قبلی است.

با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و استفاده از اپ خود کمپانی کانن برای پرینت و چاپ عکس در لحظه، لذت سلفی گرفتن واقعی را تجربه خواهید کرد. با چاپ عکس فوری با بهترین کیفیت چاپ در دوربین جدید جیبی کانن، یک گام جلوتر از دوستان و فامیل خود خواهید بود.

  • دوربین ۸ مگاپیکسلی با کارت حافظه Micro SD برای ثبت اطلاعات و عکس ها
  • رزولوشن عکس دوربین جدید جیبی کانن، Canon Zoemini S ، dpi 600×۳۱۴
  • دوربین جدید جیبی کانن با آینه به کار رفته در جلو دوربین تخصص حرفه ای خود را در زمینه عکاسی سلفی اعلام می کند.
  • وزن سبک و قابل حمل در جیب بدون اینکه احساس بار اضافه داشته باشید، دوربین چاپ لحظه ای جدید کانن را به یک برگ برنده تبدیل کرده است.
  • خوش دست و کاربری آسان
  • چاپ ۱۰ عکس با کیفیت و در اندازه ۳×۲ اینچی در Canon Zoemini S
  • در رنگ های محبوب و پر طرفدار
  • چاپ عکس لحظه ای ضد آب
  • تکنولوژی پرینت ZinkTM با قابلیت چاپ عکس بدون جوهرافشانی
  • قابلیت اتصال بلوتوث در سری Canon Zoemini S و ارتباط با دنیای آنلاین
  • قابلیت اتصال به سیستم های عامل اندروید و ios، دیجیتال واقعی با دوربین جدید جیبی کانن
  • لذت عکسبرداری از راه دور با اپلیکیشن Canon mini print را با دوربین جدید جیبی کانن داشته باشید. همه هنر و زیبایی یک جا جمع شده اند.

 

با Canon Zoemini S همه چیز در جیب شما جا خواهد شد!

 

canon

 

اگر می خواهید بعد از صرف یک وعده غذا دلنشین در رستوران همراه با دوستان پایه رستوران خود یک عکس سلفی ایده آل داشته باشید، Canon Zoemini S را لازم خواهید داشت. رکورد لایک های اینستاگرام شکسته خواهد شد.

قابلیت ثبت عکس های سلفی از راه دور این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد که خلاقیت خود را به چالش بکشید.

امکان تنظیم عکسبرداری در زمان راه رفتن با دوربین سلفی، هیچ بهانه ای برای یک عکس ضعیف و تار را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

Canon mini print app را در موبایل خود داشته باشید و دوربین خود را به همه دنیا متصل کنید. امکان استفاده از فضای گوگل دراپ باکس، اشتراک تصاویر با ویرایش و بصورت آنی در فیس بوک و اینستاگرام، دوربین شما را به فضای مجازی متصل خواهد کرد.

ثبت لحظه های زندگی روزمره هرگز به سادگی استفاده از دوربین جدید جیبی کانن نبوده است. هر لحظه که اراده کردید، دوربین جدید جیبی کانن خود را از جیب یا کوله پشتی درآورید، فقط به اندازه یک کف دست فضای اشغال شده نیاز دارد، و لحظات زندگی خود را با Canon Zoemini S ثبت و در لحظه چاپ کنید.

امکان چسباندن عکس ها به آلبوم خاطرات، در یخچال، روی جلد کتاب و هر جایی که به اندازه ۳×۲ اینچ فضای خالی داشته باشد، امکان پذیر شده است.

رزگلد، مشکی مات و سفید مرواریدی رنگ های پرطرفداری هستند که شما دوربین جدید جیبی کانن خود را می توانید به این رنگ ها، داشته باشید.

 

 Canon Zoemini C

Canon Zoemini C

 

قدم بزنید، صحبت کنید، خوانندگی کنید و این لحظات گران بها را در لحظه و هنگام حرکت با تکنولوژی آینده Canon Zoemini C ثبت و نگهداری کنید.

با تکنولوژی چاپ ZinkTM بدون هیچ جوهر پرانی و جوهر افشانی، خاطرات شیرین و رویایی تان را با کاغذ مرغوب و چسبناک چاپ کنید و در آلبوم خانوادگی خود آنها را تماشا کنید.

 

سورپرایزی عالی و هیجان انگیز با دوربین جدید جیبی کانن، بهترین خاطره سال را رقم خواهید زد.

یک عکس یادگاری که همان لحظه می توانید آن را به دوست خود هدیه بدهید و هیجان یک غافلگیری خوشمزه را با هم بچشید.

  • دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت چاپ و صدور عکس و کارت حافظه Micro SD برای ذخیره اطلاعات و عکس ها و ثبت لحظات خوش
  • آینه به کار رفته در جلو دوربین، که به کاربران اجازه می دهد، قبل از عکاسی ژست بگیرند، لبخند بزنند، به دوربین نگاه کنند، قلب بسازند و در نهایت سلفی بگیرند.
  • دوربین جدید جیبی کانن با وزن سبک و قابل حمل
  • سایز مناسب و خوش دستی دوربین جدید جیبی کانن زیبایی آن را دو چندان می نماید.
  • دوربین جدید جیبی کانن را در چهار رنگ پرطرفدار و شیک می توانید تهیه کنید.
  • پرینت در جای عکس با تکنولوژی پرینت ZinkTM بدون استفاده از جوهر
  • با دوربین جدید جیبی کانن عکس های در حال حرکت مقاوم در برابر آب و ضد اشک تحویل بگیرید.
  • چاپ عکس با قابلیت چسبندگی عقب عکس، امکان چسباندن لحظه ای خاطرات در آلبوم شخصی را با دوربین جدید جیبی کانن داشته باشید.
  • قابلیت چاپ ۱۰ عکس به اندازه ۳×۲ اینچی بر روی کاغذ مرغوب دوربین جدید جیبی کانن را به یک شاهکار تبدیل کرده است.
  • رزولوشن عکس دوربین جدید جیبی کانن، Canon Zoemini C ، dpi 500×۳۱۴

Canon Zoemini C یک هدیه باشکوه

Canon Zoemini C یک هدیه باشکوه

 

نگران تمام شدن کاغذ های دوربین جدید جیبی کانن خود نباشید. خرید بسته های اضافی ۲۰ تا ۵۰ تایی همراه ارائه دوربین جدید جیبی کانن، به بازار ارائه شده است.

اگر همیشه برای خرید یک هدیه باشکوه به عزیزان خود تردید داشتید، نگران بودید که هدیه شما بتواند لبخند رضایت را در چهره همسرتان ایجاد کند، اضطراب داشتید مبادا کادو شما کیفیت خوبی نداشته باشد و پدر و مادر شما را هیجان زده نکند، با Canon Zoemini C همه این دلهره ها را به باد فراموشی بسپارید.

رنگ های زیبای اختصاص داده شده برای تولید دوربین جدید جیبی کانن، آن را همه پسند و شیک به نظر می رساند.

حرف آخر

همه برند بخرید، هم شیک بخرید و هم همه کاره بخرید.

همانطور که می دانید کانن این کمپانی نام آوازه، در طراحی و تولید لوازم عکسبرداری، تصویر برداری، پرینتر و اسکنرو در دنیا رودست ندارد. بهترین کمپانی تولید کننده لوازم عکسبرداری هر سال اقدام به انتشار یک طرح فوق العاده و زیبا از محصولات خود می نماید.

این بار در تازه ترین تولید خود، شرکت کانن اقدام به انتشار ۲ مدل دوربین جدید جیبی کانن نموده است. دو دوربین جیبی با قابلیت های فوق العاده و در طراحی زیبا که همه تکنولوژی را برای خدمت به شما عزیزان، در خود دارا هستند.

قابلیت چاپ عکس همزمان با عکاسی آن هم از یک دستگاه، یک سورپرایز ویژه و یک برگ برنده جدید از کمپانی کانن است که با نام های Canon Zoemini S و Canon Zoemini C می توانید آن ها را در بازار لوازم عکاسی و تصویربرداری پیدا کنید.

 

 

منابع:

https://camerareviews.ie/news/zoemini-canons-new-selfie-cameras-with-built-in-printer/

https://www.canon-europe.com

https://www.gadgetvoize.com/2019/04/02/canon-announces-the-new-zoemini-s-and-c-instant-camera-printers/