آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

۷ مرحله استراتژی کسب و کار در کانن

۷ مرحله استراتژی کسب و کار در کانن     […]

۷ مرحله استراتژی کسب و کار در کانن

 

۷ مرحله استراتژی کسب و کار در کانن

 

کانن، به دنبال تبدیل شدن به یک شرکت واقعا عالی که در سراسر جهان مورد تحسین و احترام قرار گرفته است، در سال ۱۹۹۶، طرح بلندمدتی ۷ مرحله ای را راه اندازی کرد.  چهار مرحله اول این طرح را به خوبی انجام داده است. این مراحل پیشنهادی استراتژی کسب و کار در کانن عبارتند از:

 

۷ مرحله استراتژی کسب و کار در کانن

 

 

۱. ایجاد یک سیستم تولید جدید برای دستیابی به نسبت هزینه فروش ۴۵٪

 

در ژاپن افزایش تولید با تقویت بیشتر کارخانه های داخلی مادر صورت می گیرد. همچنین ادغام طراحی، تهیه، مهندسی تولید و عملیات تولید با کمک تکنولوژی انجام می شود و از طریق ارتقاء فن آوری پیشرفته تولیدی مانند رباتیک و اتوماسیون ، هزینه ها کاهش می یابد.

 

۲تقویت و گسترش کسب و کارهای جدید در آینده

 

با سرعت بخشیدن به گسترش افقی شرکت های موجود، ایجاد و گسترش کسب و کارهای جدید را آغاز کنید. علاوه بر این، منابع مدیریتی را متمرکز کرده و از ادغام و جذب موثر برای تسریع در گسترش زمینه های کسب و کار استفاده کنید.

 

۳. بازسازی شبکه فروش جهانی با توجه به تغییرات بازار

 

با بررسی سازمان های فروش موجود و بازاریابی و فروش آنلاین، تقویت و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر مشتری، با قدرت بیشتری صورت می گیرد. علاوه بر این، تمرکز انرژی بر رشد بازار کشورهای در حال توسعه ادامه دارد.

 

۴. ارتقاء قابلیت های تحقیق و توسعه از طریق نوآوری

 

از مفاهیم سخت گیرانه خودداری کنید و یک سیستم تحقیق و توسعه ای بسازید که به طور فعال فن آوری های خارجی و دانش را ارتقا دهد، تحقیقات مشترک و قراردادی را با شرکای مختلف مانند دانشگاه های داخلی و خارجی و موسسات تحقیقاتی انجام دهد.

 

۵. کامل کردن سیستم مدیریت در سه منطقه ژاپن، آمریکا و اروپا 

 

کسب و کارهای امیدوار کننده را از طریق فعال کردن سیستم مدیریت در سه منطقه ژاپن، آمریکا و اروپا گسترش دهید.

 

۶رشد منابع انسانی در سطح جهانی 

 

یک سیستم مدیریت جهانی با هدف استفاده بهینه از منابع انسانی در سراسر جهان قرار میدهد و پرسنل در سراسر جهان برای سمت های مدیریت ارشد و بررسی مهارت های آنها در ژاپن و خارج از کشور شناسایی می شوند.

 

۷. احیای روح سازنده اصول سه گانه ی خودمحوری برای رشد

 

روح سازنده اصول سه گانه ی خودمحوری San-ji (خودانگیختگی، خودمدیریتی و خودآگاهی) در قلب فرهنگ سازمانی کانن ، احیا می شود.

 

مسیر کانن تا مرحله چهارم

 

مرحله اول: از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰

 

برای تقویت ساختار مالی خود، کانن ذهنیت خود را به تمرکز بر بهینه سازی کامل و سودآوری تبدیل کرد. این شرکت نوآوری های گوناگونی مانند، انتخاب و تثبیت مناطق تجاری، فعالیت های اصلاحی در زمینه های تولید و توسعه را به کار گرفت.

 

مرحله دوم: از سال ۲۰۰۱تا ۲۰۰۵

 

کانون برای تبدیل شدن به شماره یک در تمام زمینه های کسب و کار، تلاش های خود را در جهت دیجیتالی کردن محصولات خود افزایش داد. این شرکت همچنین اصلاحات ساختاری را در تمام شرکت های کانن در سراسر جهان انجام داده است.

 

مرحله سوم: از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰

 

کانن با استراتژی های افزایش کسب و کار و گسترش به مناطق جدید و تامین و اصلاحات فناوری اطلاعات، رشد یافت.

 

مرحله چهارم : از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵

 

کانن در پاسخ به ضعف در اقتصاد جهانی، سیاست مدیریت خود را جهت ساختار مالی تقویت کرد. در حالی که فعالیت های M & A را دنبال می کرد، این شرکت بازسازی سطح پایه ای انجام داد تا موتورهای رشد جدید را برای توسعه آینده معرفی کند.