آخرین بروز رسانی: ۲۹ام آبان, ۱۳۹۷

گران ترین موبایل در بازار ایران !!!

تصمیم ما بر این است که، گران ترین موبایل بازار […]

تصمیم ما بر این است که، گران ترین موبایل بازار ایران در سیستم عامل اندروید و ios را معرفی کنیم. گران ترین موبایل در بازار ایران متفاوت با بازار کشورهای دیگر است. با خارج شدن برخی از برندهای موبایل و قدرت برخی برندهای چینی، بازار موبایل این روزها به سه برند مطرح و پرفروش جهان اپل، سامسونگ و هوآوی وابستگی زیادی پیدا کرده است.

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone Xs Max)

گران ترین موبایل در بازار ایران که با قیمتی حدود ۱۹ میلیون به فروش رسیده است، مربوط به گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس (iPhone Xs Max)، است. این گوشی لقب بهترین گوشی را از لحاظ پردازنده به خود اختصاص داده است. این گوشی هوشمند از نظر دوربین شرایط خوبی را دارد و جز سه گوشی برتر قرار دارد.

برترین موبایل تاریخ اپل را، می توان گوشی هوشمند iPhone Xs Max نام برد. این گوشی، بزرگ ترین گوشی موبایل کمپانی اپل می باشد. این گوشی هوشمند با قیمتی حدود ۱۴۰۰ دلار عرضه شده است.

 

گران ترین موبایل در بازار ایران

 

گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو هوآوی (Huawei P20 Pro)

گوشی هوشمند پی ۲۰ پرو با عرضه خود، بسیاری از عناوین را به خود اختصاص داده است. برترین دوربین گوشی های موبایل از دید کاربران، به پی ۲۰ پرو هوآوی اختصاص دارد. اولین گوشی موبایل، با ۳ لنز دوربین، دارای قابلیت های جالب برای کاربران است. دارای پردازنده کایرین ۹۷۰، یکی از برترین پردازنده هایی که از قابلیت هوش مصنوعی بهره مند است.

سال های اخیر سری پی هوآوی در بازار ایران فروش خوبی داشته است. اما برخلاف بسیاری از کشورها، به علت عرضه دیر هنگام به بازار ایران، فروش خوبی را تجربه نکرده است. در هر حال، این گوشی موبایل با قیمتی معادل ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسیده است.

 

گران ترین موبایل در بازار ایران

گران ترین نماینده برند سامسونگ در بازار ایران، نوت ۹ است. این سه گوشی معرفی شده برترین موبایل های بازار ایران محسوب می شوند.

گران ترین موبایل در بازار ایران