آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

کسب موفقیت کانن در لنزهای قابل تعویض دوربین های دیجیتال

کسب موفقیت کانن در لنزهای قابل تعویض دوربین های دیجیتال […]

کسب موفقیت کانن در لنزهای قابل تعویض دوربین های دیجیتال

 

برای پانزدهمین سال متوالی‌،از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۷ کانن توانست بالاترین سهم جهانی بازار برای لنز‌های قابل‌تعویض در دوربین‌های دیجیتال را کسب کرد. امسال کانن (Canon) تقریبا نیمی از کل بازار دوربین را در اختیار داشت.

 

کسب موفقیت کانن در لنزهای قابل تعویض دوربین های دیجیتال

 

شرکت کانن در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸ در شهر توکیو اعلام کرد که لنز‌های قابل‌تعویض دوربین‌های دیجیتال این شرکت (دوربین‌های دیجیتال SLR و دوربین‌های compact-system) بالاترین سهم را در بازار جهانی کسب کرده‌اند.

کانن نیاز‌های عکاسی کاربران را از طریق عرضه‌ گسترده‌ای از دوربین‌ها برای همه‌ی سطوح عکاسی از مبتدی تا حرفه‌ای پاسخگو است.

کانن عناصر اصلی موجود در لنز‌های قابل‌تعویض دوربین‌های خود نظیر سنسور‌های تصویری CMOS، پردازنده‌های تصویر و لنز‌های قابل‌تعویض را توسعه بخشیده است. هدف از این کار « راحتی، کیفیت و سرعت بالای تصویر است که در واقع ایده‌ی اصلی سری EOS است.»

در سال ۲۰۰۳، که در واقع زمان درخشش دوربین‌های دیجیتال SLR بود، کانن دوربین پیشرفته‌ی EOS Kiss Digital EOS را معرفی کرد. این دوربین پیشگام با رقابت در قیمت و سبک طراحی، بالاترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داد و عرصه را برای پیشرفت بازار دوربین‌های دیجیتال SLR باز کرد. بعد از آن، کانن مدل حرفه‌ای سری EOS-1Dو EOS 5D را ادامه داد. این محصولات جدید راه را برای ضبط ویدئو‌های SLR دیجیتال هموار کردند. همچنین کانن با معرفی محصولات جدیدی از قبیل لنز‌های قابل‌تعویض و لوازم جانبی سری EOS M از دوربین‌های compact-system باعث تقویت رده‌ی EOS شده است.

EOS 6D Mark IIاز لنز‌های قابل‌ تعویض ساخت کانن در سال ۲۰۱۷  می باشد. که در کسب بالاترین سهم بازار جهانی برای پانزدهمین سال پیاپی توسط شرکت کانن تأثیر زیادی داشت.

کانن برای برطرف کردن نیاز مشتریان خود، سیستم EOS قوی‌تری را خلق کرد. که فناوری‌های تصویر‌برداری گوناگون را بر اساس فناوری نوری اصلی خود، ترکیب تصاویر بی‌حرکت، قابلیت‌های ویدئویی و شبکه‌ای اصلاح می‌کند.

کانن تجربیات خوشایندی در عکاسی را از طریق فناوری تصویر‌برداری سه بعدی که حس واقع‌گرایانه در تصاویر بی حرکت و ویدئو‌ها باز‌سازی می کند، برای کاربران ایجاد کرده است.