آخرین بروز رسانی: ۱۳ام شهریور, ۱۳۹۷

معرفی محصولات جدید کانن

معرفی محصولات جدید کانن   اخیرا کانن چهار مدل جدید […]

معرفی محصولات جدید کانن

 

اخیرا کانن چهار مدل جدید پرینتر چندکاره PIXMA سری TS و TR که مصرف خانگی دارند را به بازار معرفی کرد.

دو محصول دیگر کانن نیز که شامل اسکنرهای CanoScan LiDE 300 و CanoScan LiDE 400 می‌شود. دارای وزن سبک که مناسب برای حمل و نقل هستند. قادرند صفحاتی با ضخامت بالا مانند مجله و کتاب را نیز اسکن می کنند. این اسکنرها، انرژی خود را از طریق USB تامین می‌کنند.

کانن با به‌روزرسانی پرینترهای چندکاره، ۴ عضو جدید از سری PIXMA را معرفی کرده  است. که شامل مدل‌های ۹۵۲۰، ۸۲۲۰ و ۶۲۲۰ از سری TS و ۴۵۲۰ از سری TR می‌ باشند. سازگاری کامل با دستیار صوتی الکسا از مهم‌ترین ویژگی این دستگاه‌ها می باشد. پرینترهای مذکور می‌توانند به جملاتی مانند الکسا پرینتر کانن را روشن کن یا یک صفحه رنگی پرینت کن، واکنش نشان دهند. همچنین به کمک دستورهای صوتی می‌توان از وضعیت پرینتر مانند میزان جوهر باقی مانده یا زمان مورد نیاز تا پایان چاپ مطلع شد. همچنین کانن در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از دستگاه‌های مبتنی بر دستیار صوتی گوگل مانند گوگل هوم را نیز به محصولات خود اضافه کند.

PIXMA TS8820 پرینتر سه کاره کوچک و مناسب مصارف خانگی و تجاری است. طراحی بدنه دستگاه متقارن و صیقل خورده می باشد. هم‌چنین ۴۵ الگوی از پیش تعیین شده برای دسترسی سریع در نظر گرفته شده است. این دستگاه صفحه نمایش ۴.۳ اینچی لمسی دارد که استفاده برای عموم را راحتتر کرده است.

TS6220 نیز همانند TS8820، می‌تواند سه عملکرد اصلی را انجام دهد. این محصول در چاپ متون و نمودارها دارای سرعت بسیار بالایی است. می‌تواند تصاویر را با شفافیت بالا چاپ کند. ۳۵ الگوی داخلی نیز برای این پرینتر وجود دارد. ویژگی مهم‌ دیگر وجود محفظه‌های جداگانه برای هر رنگ است تا نیازی به تعویض هم‌زمان همه رنگ‌ها نباشد.

پرینتر کانن / canon printer

 

پرینتر PIXMA TR4520  جوهرافشان و مناسب برای مصارف اداری و خانگی است. در این دستگاه درگاه ورودی اسناد هوشمند است و می‌تواند به صورت اتوماتیک چندین برگه را کپی نماید. قابلیت‌های دیگر مانند کپی دوروی برگه و فکس خودکار نیز در این پرینتر چهار کاره وجود دارد. این دستگاه ارزان‌ترین نمونه جدید خانواده PIXMA به شمار‌ می‌رود.

پرینتر کانن / canon printer

پرینتر PIXMA TS9520 با تمرکز بر روی کیفیت چاپ ساخته شده است. پرینت، کپی و اسکن اسناد را به آسانی انجام می دهد. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی مواد مختلف به جز کاغذ را نیز دارد. می‌توان از آن برای نقش زدن روی دیسک و سایر بافت‌ها استفاده کرد. تمامی پرینتر‌های ذکر شده از قابلیت چاپ دورو و اتصال وای-فای بهره می‌برند.

 

پرینتر کانن / canon printer