آخرین بروز رسانی: ۱۹ام آذر, ۱۳۹۷

معرفی بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸

معرفی بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸: امروزه به علت […]

معرفی بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸: امروزه به علت حملات سایبری پیاپی، داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند حائز اهمیت است. انواع ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و تروجان ها وجود دارد، که مبتلا شدن به هر کدام آسیب پذیری های خاص خود را دارد.

آنتی ویروس ها در حفاظت از اطلاعات شما در برابر بدافزارها و ویروس ها و پیشگیری از این خطرات به شما کمک شایانی می کند.بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۸، Bitdefender که در صدر لیست قرار گرفته است و بعد از آن محصولات دیگر نیز از جمله نورتون و ESET نیز وجود دارند.

آنتی ویروس Bitdefender Total Security 2018

در ۳۰ آگوست ۲۰۱۸، بسته نرم افزاری Bitdefender، برای انواع سیستم عامل ها از قبیل ویندوز، ios، اندروید و MacOS عرضه شد. بیت دیفندر بهترین حفاظت را در سراسر سیستم عامل ها در برابر انواع تروجان ها انجام می دهد. هم اکنون ۵۰۰ میلیون کاربر دارد که نشان دهنده اعتماد زیاد به این نرم افزار است.

دارای ظاهری زیبا و جذاب و سرعت بالا می باشد و از سوی دیگر قدرت تشخیص و حذف ویروسها در Bitdefender بسیار عالی است. اما نکته قابل توجه این است که این آنتی ویروس نسبت به میانگین دیگر آنتی ویروس ها، منابع بیشتری را صرف می کند و ممکن است با برخی برنامه ها ناسازگار باشد.

 

 

آنتی ویروس Norton Security Deluxe 2018

آنتی ویروس Norton محصول شرکت Symantec، یک محصول جذاب برای کاربران که در فضای مجازی محتاط رفتار می کنند. نورتون با مدیریت پسوردها برای حفاظت از مرورگر، استفاده از ابزارها برای سرعت بخشیدن به سیستم مورد نظر و Scam insight به همراه دارد، که پشتیبانی ۱۰۰ درصد از سیستم ها را به کاربران وعده می دهد.

اما نسبت به آنتی ویروس کسپرسکی و Bitdefender‌ از منابع سخت افزاری بیشتری استفاده میکند. برای استفاده از ۵ دستگاه به طور همزمان قیمت ۷۰ یورو دارد. تخفیف هایی نیز در سایت Norton در این باره وجود دارد.

آنتی ویروس ESET Internet Security 11

این آنتی ویروس در ۵ ژانویه ۲۰۱۸ رونمایی شد. رابط کاربری ساده اما دارای یک ابزار امنیتی دقیق است. ابزارهای حفاظت از شبکه های خانگی، بانکداری و امنیت پرداخت ها، اسکنر رسانه های اجتماعی و ابزار ضدسرقت، مجهز به این آنتی ویروس هستند. قیمت این آنتی ویروس مقرون به صرفه است و مورد علاقه کابران دارای کامپیوترهای رومیزی است.

معرفی بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸

 

آنتی ویروس Kaspersky Security Cloud

آنتی ویروس Kasperskay در ۱۰ می ۲۰۱۸ رونمایی شد. هر ابزاری که یک آنتی ویروس کامل نیازمند است را در خود دارد. فناوری امنیتی منطبق بر این آنتی ویروس، که قادر است تنظیماتش را بر اساس فعالیت های فعلی شما، به طور خودکار انجام دهد، یک نقطه قوت برای آن است.

همچنین به شما کمک می کند که دستگاه های غیر مجاز و وب سایت های مضر را شناسایی کنید و رمزهای عبور قوی با مدیریت خوبی داشته باشید. از ویژگیهای بارز آنتی ویروس Kaspersky ایمنی بالا در ایجاد ارتباط بین کاربر و سایتهای بانکداری اینترنتی میباشد.

آنتی ویروس Avast Antivirus 2018

آنتی ویروس Avast یک آنتی ویروس رایگان و قدرتمند در برابر انواع تهدیدهای اینترنتی ، ویروس ها، کرم های رایانه ای ، تروجان و … می باشد که مورد تأیید ISCA می باشد. این آنتی ویروس قابلیت بروز رسانی خودکار دارد و همچنین سازگار با انواع سیستم هاست.

امکانات ویژه در ورژن رایگان این آنتی‌ویروس شامل مسدود کننده تماس، فایروال و حتی یک گزینه ضد سرقت می باشد که این امکان را به شما می دهد تا دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید، آن را قفل کنید یا در صورت از دست رفتن دستگاه، تمام اطلاعات را پاک کنید.