آخرین بروز رسانی: ۲۸ام آبان, ۱۳۹۷

لپ تاپ های منتخب در سال ۲۰۱۸ کدام اند!!!

هر فردی بسته به نوع نیاز خود مثلا کار یا […]

هر فردی بسته به نوع نیاز خود مثلا کار یا بازی، معیارهای متفاوتی برای انتخاب و خرید لپ تاپ دارد. به عنوان مثال کاربری که هدفش از خرید لپ تاپ، گیمینگ باشد معیارهای مثل پردازنده و کارت گرافیک اولویت بیشتری دارد.

بعضی از افراد، در پی به روز کردن لپ تاپ خود هستند و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد لپ تاپ های سال ۲۰۱۸ می باشند.

لپ تاپ Dell XPS 13

این لپ تاپ با ۸ پردازنده با عملکردی عالی به یکی از بهترین لپ تاپ های بازار تبدیل شده است. آخرین نسل از لپ تاپ های ۸ هسته ای اینتل، که عملکردی قوی را در طراحی نازک با سیستم خنک کننده جدید آن دارا می باشد.

با وجود پورت تاندربولت ۳، این لپ تاپ به راحتی به سایر لوازم جانبی با سرعت بالا متصل می شود.  عدم وجود پورت نوع A، یک نقطه ضعف برای این لپ تاپ محسوب می شود.

 

لپ تاپ های منتخب در سال ۲۰۱۸ کدام اند!!!

لپ تاپ Asus Chromebook Flip C302CA

بهترین لپ تاپ تست شده توسط کاربران، که به لطف عملکرد سریع، صفحه کلید چشمگیر و طراحی ظریف این عنوان را کسب کرده است. صفحه نمایش تاچ اسکرین، کار با این لپ تاپ را راحت کرده است.

این لپ تاپ دارای ۶۴ گیگا بایت حافظه، ۴ گیگا بایت رم و وزن ۲/۶ پوندی است. شما می توانید تمام طول روز در محل کار خود یا دانشگاه از آن استفاده کنید، چون قادر است تا ۸ ساعت مداوم به کار خود ادامه دهد. 

 

لپ تاپ های منتخب در سال ۲۰۱۸ کدام اند!!!

لپ تاپ Lenovo Yoga 920

بزرگتریم مزیت فروش یوگا، طراحی خیره کننده آن است که در رنگ های چشمگیر مانند بنفش عرضه شده است. به تعداد زیادی از پورت ها، که شامل تاندربولت ۳ و دستگاه های USB می شود امکان اتصال دارد. دارای قلم استایلوس برای یادداشت برداری است.

 

لپ تاپ های منتخب در سال ۲۰۱۸ کدام اند!!!

لپ تاپ Microsoft Surface pro

این لپ تاپ دارای ۴ هسته، نسل هشتم اینتل است که عملکرد سریعی را به کاربران ارائه می دهد. نسبت به مدل پیشین خود ۲ ساعت بیشتر باتری خود را حفظ می کند. این عملکردهای بهینه در بدنه سیاه و سفید مات به مشتریان ارائه شده است.

 

لپ تاپ های منتخب در سال ۲۰۱۸ کدام اند!!!