آخرین بروز رسانی: ۲۴ام آبان, ۱۳۹۷

شکستن رکورد فروش شرکت علی بابا در ۲۴ ساعت

شکستن رکورد فروش شرکت علی بابا در ۲۴ ساعت: شرکت […]

شکستن رکورد فروش شرکت علی بابا در ۲۴ ساعت: شرکت علی بابا در روز جهانی مجردها (۱۱/۱۱)، در زمینه فروش آنلاین رکورد شکنی کرد و باز توانست توجه کاربران را به خود جلب کند. شرکت علی بابا از سال ۲۰۰۹ به بعد، در ۱۱ نوامبر، فروش های ویژه ای را در نظر می گیرد.

این مناسبت مانند جمعه سیاه است. مجردها در این روز با دوستانشان جشن گرفته و برای خود هدیه می خرند. شرکت هایی مانند آمازون، علی بابا و ای بی (ebay)، تخفیف های قابل توجهی را برای کاربران در نظر می گیرند.

 

شکستن رکورد فروش شرکت علی بابا در 24 ساعت

 

این شرکت رکورد سال پیش خود را شکست. امسال این رقم ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. رقم فروش محصولات طی ۲۴ ساعت، در ۲۳۰ کشور به ۳۰٫۸ میلیارد دلار (معادل ۲۱۳٫۵ میلیارد یوآن) رسید. رکورد سال گذشته ۲۵٫۳ میلیارد دلار بوده است.

 که حتی در زمان رسیدن به رکورد هم، رکورد شکنی کرده است. کمپانی علی بابا سال گذشته در جمعه سیاه آمریکا ۵ میلیارد فروش اینترنتی داشته است.

با وجود برندهای بسیار زیادی که در لیست این شرکت وجود دارد، بیشترین سوددهی در این جشنواره را اپل، شیائومی، دایسون، نایک و گپ به خود اختصاص داده اند. و بیشترین محصولات به فروش رسیده گوشی های آیفون، مبلمان و وسایل خانه بوده است.

بعد از شرکت آمریکایی آمازون، علی بابا بزرگترین شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک و خرده فروشی آنلاین به شمار می آید. این شرکت در سال ۱۹۹۹ میلادی تاسیس شد.

 

شکستن رکورد فروش شرکت علی بابا در 24 ساعت

 

اما این نکته ناگفته نماند که، با تعرفه های جدید آمریکا که به زودی اعمال خواهد شد، این شرکت در ماه های آتی با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

یوآن چین مثل سال های گذشته ارزشمند نیست، که این موضوع می تواند بر روی قیمت محصولات این شرکت تاثیر گذار باشد. البته این شرکت بیان کرده که میزان استقبال به اندازه ای بوده که این شرکت در فراز و نشیب ماه های آینده این کشور با مشکلی روبرو نشود.

کشور چین با داشتن ۶۶۸ میلیون کاربر اینترنت یکی از بزرگ‌ترین جمعیت خریداران آنلاین را شامل می‌شود.