آخرین بروز رسانی: ۱۹ام مهر, ۱۳۹۷

سریع ترین شارژری که تاکنون دیده اید!

سریع ترین شارژری که تاکنون دیده اید! شارژ سریع یک […]

سریع ترین شارژری که تاکنون دیده اید!

شارژ سریع یک ویژگی استاندارد در گوشیهای هوشمند با کیفیت بالا است و کندی سرعت پایین در پیشرفت تکنولوژی باتری ها را تا حدودی جبران می کند. تکنولوژی Quick Charge کوالکام به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و به طور مرتب به روز می شود و اپل نیز ترجیح می دهد از این ویژگی در گوشی های جدید خود بهره ببرد.البته برای شارژ گوشی های جدید اپل به شارژر  MacBook و   کابل  USB-C به لایتنینگ هم احتیاج دارید.

سریع ترین شارژری که تاکنون دیده اید!

 

شاید بهترین سیستم شارژی که  تاکنون شاهد آن بوده ایم قابلیت Dash Charge در گوشی OnePlus بوده است.این همان تکنولوژی است که توسط شرکت خواهر و تحت کمپانی Oppo با نام VOOC استفاده می شود که برای Loop به کار می رود. Oppo نسل جدید فناوری یادشده را با نام Super VOOC در گوشی‌های هوشمند جدید خود به‌کار گرفته که نتایج استفاده از این تکنولوژی بسیار چشمگیر است.

۳۴ درصد شارژ در ۱۰ دقیقه و ۵۰ درصد در ۱۵ دقیقه !

زمانی که شما نیاز دارید تا گوشی هوشمند اوپو فاید ایکس لامبورگینی را به‌طور کامل شارژ کنید تنها ۳۵ دقیقه می باشد .صفر تا ۱۰۰ در ۲۱۰۰ ثانیه.  این تلفن به مدت ۱۰ دقیقه به ۳۴ درصد رسیده است، پس از ۱۵ دقیقۀ ۵۰ درصد شارژ کامل بود، پس از ۲۰ دقیقه به شارژ دو سوم رسید و بعد از نیم ساعت به ۹۲ درصد رسید. 

این نمونه تا به این لحظه سریع‌ترین شارژر گوشی های هوشمند موجود است. سرعت شارژ این سیستم با آنچه اوپو در مورد آن اعلام کرده، دقیقا یکسان است. اوپو فایند ایکس لامبورگینی، باتری کوچکی نیز ندارد و ظرفیت آن ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده است .البته باتری فاید ایکس لامبورگینی نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶ همچنان بزرگتر است.

 

دسته‌بندی: اخباربرچسب‌ها: , , , ,