آخرین بروز رسانی: ۱۳ام آذر, ۱۳۹۷

زمان تعویض، مراحل تعویض و پاک کردن درام !

زمان تعویض درام: اطلاع از زمان تعویض درام دستگاه کپی، […]

زمان تعویض درام:

اطلاع از زمان تعویض درام دستگاه کپی، کار ساده و آسانی است. زمانی که عمر درام در حال اتمام است، بخش هایی از دستگاه شما را مطلع می کنند.

علاوه بر آن نشانه هایی نیز وجود دارد که می توانید اطلاع پیدا کنید زمان عوض کردن درام دستگاه است. اگر تصاویر کیفیت پایین دارند یا بر روی کاغذها خطوطی ایجاد می شود، احتمال زیادی وجود دارد که زمان خرید درام برای دستگاه فرا رسیده است.

مراحل تعویض درام:

  1. در حالی که دستگاه روشن است کاور بالایی اسکنر را را باز کنید درام و کارتریج را در دستگاه را می بینید.
  2. اهرم را باز کرده و درام قبلی را از دستگاه خارج کنید
  3. درام جدید را در جایگاهش قرار دهید
  4. اگر مراحل را به درستی انجام دهید قفل سر جای خود قرار خواهد می گیرد
  5. درب اسکنر را ببندید و درام قدیمی را دور بیندازید
  6. چند درام در محل کار خود داشته باشید که در مواقع ضروری که نیاز دارید از آن ها استفاده کنید.

پاک کردن درام:

تونر و درام با هم کار می کنند تا، کپی های خوبی را در اختیارتان قرار دهند. اگر صفحات کاغذ کثیف می شوند یا متون در صفحه چاپی دیده نمی شوند به احتمال زیاد باید درام تمیز شود.

زمان تعویض، مراحل تعویض و پاک کردن درام !

برای انجام این عمل سطح را بپوشانید و از دستکش استفاده کنید. دستگاه باید خاموش شود و خنک شود. درام را در معرض نور زیاد قرار ندهید. طبق مراحل بالا درام را از دستگاه خارج کنید. درب کوچک معلق که بر روی درام قرار دارد را باز کنید تا قسمتی که باید تمیز شود، در دسترستان قرار بگیرد.

درام را بچرخانید و با یک دستمال نرم طی چرخاندن، درام را تمیز کنید. تمام کثیفی ها که پاک شد درب معلق را ببندید و درام را در جای خود قرار دهید. بار دیگر دستگاه کپی را امتحان کنید تا اطمینان حاصل کنید که کثیفی دیگری بر روی کاغذها مشاهده نمی شود.