آخرین بروز رسانی: ۳ام آذر, ۱۳۹۷

روش های افزایش فالوورهای اینستاگرام

روش های افزایش فالوورهای اینستاگرام: افزایش فالوورهای اینستاگرام، چه برای […]

روش های افزایش فالوورهای اینستاگرام: افزایش فالوورهای اینستاگرام، چه برای اشخاص حقیقی و چه اشخاص حقوقی; صاحب شرکت یا محصول و خدماتی که می خواهند مشتری و مخاطب بیشتری را به سوی خود جذب کنند، حائز اهمیت است. 

 

روش های افزایش فالوورهای اینستاگرام

 

منتها اخیرا با پروتکل های جدید اینستاگرام این کار خیلی سخت شده است. ۵ روش برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام را بررسی می کنیم.

اینکه ظاهر پست ها مرتب باشد و عکس ها واضح و با کیفیت، یک امر بدیهی است. اما از یک ویدئوی جذاب که اطلاعات کافی را به مخاطب یا مشتریانش ارائه می کند غافل نباشید.

  • شما می توانید از هایلایت استوری ها هم، برای معرفی محصول یا خدمات خود استفاده کنید، استوری های خوب بسازید.

برای این کار می توانید موقعیت مکانی را اضافه کنید یا هشتگ مناسب منتشر کنید. استفاده از هشتگ مناسب روش سوم ما است.

  • از هشتگ با دلیل استفاده کنید و بیهوده آن ها را به کار نگیرید.

از هشتگ هایی استفاده کنید که مربوط به کسب و کار و فعالیتتان مربوط باشد. برای پست هایتان به هشتگ ها تنوع بدهید.

در حال حاضر ما در مورد اکانت اینستاگرام صحبت می کنیم، اما شما یادتان باشد که با استفاده از معرفی خودتان در دیگر شبکه های اجتماعی، مخاطبان و مشتریان هدفمند را انتخاب و جذب اکانت اینستاگرامتان کنید.

  • تبلیغات از طریق خود اینستاگرام

حالا که حرف از تبلیغات شد، از کمپین خود ایستاگرام خود هم غافل نباشید. هر چند دیدن پست های تبلیغاتی در میان اینستا گردی برای کسی جالب نیست، اما در هر حال روش جالبی برای جذب مخاطب است. 

افزایش فالوور اینستاگرام یک روش تدریجی است. روش هایی هست که شما یک شبه هزاران فالوور پیدا کنید (فالوور فیک)، اما این فقط یک عدد در صفحه شما است و سودی ندارد. اصولا قدم در راه درست، که ما را به نتیجه دلخواه و مطلوب برساند نیاز به وقت و انرژی دارد.