آخرین بروز رسانی: ۱۲ام آذر, ۱۳۹۷

خبرهای مایکروسافت در مورد افزونه های جدید برنامه OneDrive

خبرهای مایکروسافت در مورد افزونه های جدید برنامه OneDrive: اخیرا […]

خبرهای مایکروسافت در مورد افزونه های جدید برنامه OneDrive: اخیرا اخبار قابل توجهی در مورد شرکت مایکروسافت شنیده شده است که، بیان می کند این شرکت تصمیم بر آن دارد تا افزونه های جدیدی را که برای برنامه OneDrive در نظر گرفته را به بازار عرضه کند.

یکی از سرویس ها و محصولات محبوب و پر کاربرد کمپانی مطرح Microsoft در دستگاه های اندروید، که محیطی گسترده و آزاد را برای نگهداری، آپلود و به اشتراک گذاری فایل های شخصی و کاری را که اختیار کاربر قرار می دهد، OneDrive است.

شما قادر خواهید بود اطلاعاتی که مد نظرتان است را، با فرمت دلخواه از طریق دستگاه اندرویدی خود آپلود کنید و پس از آن در هر دستگاهی مانند کامپیوتر یا تلفن همراه به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

خبرهای مایکروسافت در مورد افزونه های جدید برنامه OneDrive

 

مایکروسافت اعلام کرده، در نظر دارد در ماه نوامبر افزونه ها و ارتقاهای جدیدی را به نسخه ios و اندروید برنامه OneDrive، اضافه کند. احتمال دارد یکی از این موارد، بخش Camera Uplode برای کاربران نسخه اندروید باشد و ممکن است My Analytics، به نسخه اندروید و ios افزوده شود.

اگر از برنامه My Analytics استفاده کرده اید، می دانید که پس از به روزرسانی بخش های جدید، به تعداد فایل ها و بازدیدها اضافه می شود که، دسترسی به این برنامه ها را بهتر از قبل می کند. علاوه بر این تغییراتی هم در زمینه بازدیدها داشته که جذابیت آن برای کاربران بیشتر می شود.

مایکروسافت اعلام کرده در به روزرسانی جدید، File trending را حذف خواهد کرد.

قابلیت جدید Camera Updating، که تا مدتی پیش در نسخه بتا وجود داشت، به زودی کاربران در OneDrive مشاهده می کنند. اگر این افزونه فعال شود به طور خودکار همه فایل هایی که از طریق دوربین ثبت می گردد، در این برنامه ذخیره می شود.

فایل هایی که در سرورهای قدرتمند OneDrive ذخیره می شوند ثابت بوده و به راحتی می توان آن ها را به اشتراک گذاشت یا اطلاعات کاری یا شخصی را نگهداری کرد.

نحوه فعال سازی این افزونه ها:

برای استفاده از این افزونه در بخش Me، روی گزینه OneDrive For Business کلیک کرده و گزینه Photos باز شود. در آخر گزینه Turn On را انتخاب کرد. همه افزونه های مذکور تا آخر نوامبر به برنامه OneDrive افزوده خواهد شد.

اگر با کمبود فضای ذخیره سازی دستگاه اندروید خود مواجه هستید و به دنبال یک فضای امن و دائم برای نگهداری اطلاعات شخصی خود می باشید، به شما Microsoft OneDrive پیشنهاد می شود.

 اندروید دارای چه ویژگی هایی است؟

  • ایجاد، انتقال، حذف و تغییر نام فایل ها و پوشه ها
  • اشتراک گذاری فایل ها 
  • جستجوی آسان و راحت در فایل ها و پوشه ها
  • بازکردن برخی از فایل ها در برنامه OneDrive
  • آپلود خودکار عکس ها و فیلم ها با استفاده از پشتیبان گیری دوربین در اکانت شخصی کاربر

 

خبرهای مایکروسافت در مورد افزونه های جدید برنامه OneDrive