آخرین بروز رسانی: ۳۰ام آبان, ۱۳۹۷

بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران!

بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران: جست و […]

بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران: جست و جوی پاور بانک خوب، یک کار مشکل از نظر کاربران به حساب می آید. به علت تنوع برند، انتخاب بهترین پاور بانک نیاز به تحقیق و بررسی دارد. سه مدل از پاور بانک های موجود را در بازار را مورد بررسی قرار می دهیم.

شارژر همراه انرجایزر، مدل UE20100

یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار ایران، این شارژر همراه است. در سال های اخیر کمپانی انرجایزر، محصولات بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده است. دارای ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. ابعاد مناسب و دو درگاه، برای شارژ گوشی و تبلت را دارا می باشد.

نقطه ضعف بزرگ این محصول، وزن حدود ۴۶۰ گرم آن است. خروجی ۲٫۴ آمپر دارد. قادر به شارژ دو دستگاه به طور همزمان می باشد. این پاور بانک در بازار قیمتی حدود ۳۰۰ هزار تومان دارد. 

شارژر همراه انرجایزر

شارژر همراه سیلیکون پاور، مدل S150

این پاور بانک قدرتمند که وزن آن حدود ۳۰۰ گرم است، وزنی کمتر نسبت به برندهای دیگر دارد. دارای ویژگی های مناسب و یک باتری لیتیوم پلیمری است. این شارژر همراه، ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد.

دو پورت خروجی دارد که می توان از پورت های ۱ و ۲٫۱ میلی آمپر بهره برد. ابعاد آن ۱۴۰ × ۷۲ × ۲۰ میلی‌متری است. این پاور در بازار قیمتی حدود ۲۲۰ هزار تومان دارد. 

شارژر همراه اوریکو، مدل U5020

شارژر همراه اوریکو از تکنولوژی امن و سریع QC 2.0 پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای ورودی ۱۲ و ۲۴ ولت و قدرت آن ۴۰ وات است. ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دارا می باشد. این شارژ همراه با ویژگی های منحصر به فرد، قیمتی جالب در بازار دارد. قیمت این محصول ۵ میلیون تومان است.

این دستگاه قادر به تامین برق بسیاری از محصولات دیگر مانند صفحه نمایش است. این شارژر دارای محافظ های متعدد است تا گرمای زیادی توسط آن ایجاد نشود. وزن آن ۱٫۷ کیلوگرم، و دارای خروجی برق ۱۹ ولت است.