آخرین بروز رسانی: ۷ام اسفند, ۱۳۹۷

اولین گوشی ۵G توسط شرکت OPPO رونمایی شد

اولین گوشی ۵G توسط شرکت OPPO رونمایی شد شرکت اوپو […]

اولین گوشی ۵G توسط شرکت OPPO رونمایی شد

شرکت اوپو در نمایشگاه MWC 2019 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شد، از نخستین تلفن هوشمند که از فناوری ۵G پشتیبانی می کند، پرده برداری کرد. تکنولوژی ۵G، امکان ساختن دستگاه هایی با سرعت اینترنت ۱۰ تا ۱۰۰ برابر بیشتر از ۴G را فراهم می کند و همچنین زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه برای بازیهای آنلاین را ایجاد می نماید. علاوه بر این محصول، شرکت اوپو موبایل جدیدی را معرفی نمود که دوربین آن امکان زوم اپتیکال ۱۰ برابر و زوم دیجیتال ۲۰ برابر را فراهم می کند و از این حیث یک رکورد جدید محسوب می گردد.

 

نام گوشی هوشمند ۵G اوپو هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما از پردازنده ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ در آن استفاده شده است و همچنین با برخورداری از مودم نسل ۵ کوالکام X50 ، امکان بهره بردن از شبکه های مخابراتی ۵G را فراهم می آورد. طبق اعلام شرکت OPPO ، این گوشی جدید در نیمه ی اول سال جاری میلادی روانه ی بازار خواهد شد و ابتدا در کشورهای سنگاپور، استرالیا و سوئیس و سپس در کشور چین در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

این گوشی به پشتیبانی از یک پلتفرم Gaming ابری نیز مجهز شده است که شامل بازیهای درجه یک از شرکتهای بزرگ خواهد بود. قیمت این محصول هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود با قیمتی حدود ۸۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

دسته‌بندی: اخباربرچسب‌ها: , ,