آخرین بروز رسانی: ۲۶ام شهریور, ۱۳۹۷

افتتاح فروشگاه کانن با امکانات خاص و جذاب در استرالیا

افتتاح فروشگاه کانن با امکانات خاص و جذاب در استرالیا […]

افتتاح فروشگاه کانن با امکانات خاص و جذاب در استرالیا

صفحه اصلی CEX

 

فروشگاه کانن استرالیا، تجربه فروش در محیطی جدید را افتتاح کرد. ارائه محیطی منحصر به فرد که به تمام سطوح خلاق از مبتدی تاحرفه ای خوش بگذرد. فروشگاه کانن در قلب ملبورن جنوبی (۹۵ Buckhurst St) واقع شده است . این فروشگاه روش کار با محصولات کانون، خدمات، رویدادها و محتوا را از طریق یک تجربه برای کاربران فراهم می سازد.

جیسون مک لین، مدیر بخش تصویربرداری کانن استرالیا، تحقیق گسترده ای در مورد آنچه که استرالیایی ها از برند کانن می خواهند را انجام داد. به گفته مک لین:

“هدف ما ایجاد بهترین تجربه برای مصرف کننده بود. ما به دنبال کشف راه های تفکر از طریق تجربه می باشیم که به همین هدف فضایی ایجاد شده است که برای همه، دسترسی نامحدود به ابزار و اکتشاف عکاسی، فیلمبرداری و چاپ را به صورت شخصی فراهم میسازد. ”

 

 

فروشگاه تجربی کانن با داشتن ۳۲۰ متر مربع، یک تجربه شخصی را به بازدید کننده با استفاده از تصاویر خود ارائه می دهد. این شامل  مشاوره، تدریس،  راهنمای مناسب برای کمک به مردم بدون در نظر گرفتن سطح مهارت است.

فروشگاه محصولات کانن شامل عکاسی، فیلم برداری، محصولات چاپ از سطح مبتدی تا حرفه ای، و همچنین خدمات مرتبط از جمله ابزار طراحی photPICO ، ذخیره سازی فایل ها Irista و  رویدادهای کلاسیک کانن و کارگاه ارائه می دهد.

در همان محل استودیو عکاسی به منظور مصاحبه با افراد برای کشف خلاقیت بصری و پیشرفت آنها برگزار شده است. تا جایی که امکاناتی شامل اجاره، فروش و خدمات چاپ را فراهم کرده است

کریس سایاکولس، مدیر جدید فروشگاه مجازی و کارمند ۱۸ ساله، معتقد است که اکنون زمان مناسب برای جذب بیشتر افراد در جهان به عکاسی و تصویربرداری است. “سایاکولاس می گوید:” عکس ها و فیلم ها در قلب ما قرار دارند، اما امروز ما فقط سطح را خراشیده ایم تا مردم درک کنند که چه چیزی را می توانند به دست بیاورند. ” “در این محیط شما صبر کنید تا دستگاهها باز شوند و پس ازآن قادر به بازی، تست و بررسی با آنها هستید. با نشان دادن محصولات و خدمات کانن افراد بسیاری تشویق میشوند تا از امکانات و محصولات کانن بهره مند شوند.”

دستاوردهای فوق العاده کانن استرالیا شامل: فستیوال ها، تورهای خارج از کشور و مسابقات زنده می باشد. کانن استرالیا همچنین میزبان کانال های رسانه ای در سطح جهانی است.

 

 

دیگر ویژگی های فروشگاه کانن عبارتند از:

• یک کنسول خوش آمد گویی و سوپرمارکت در دسترس برای راحتی بازدید کنندگان
• سفارشی در سفارتخانه برای حمایت از هر بازدید کننده با سفر خلاقانه خود
• راهنماهای مبتدیان برای سفرهای عکاسان به داخل و خارج از کشور، و کارگاه های ویرایش و چاپ تصاویر
• امکان تست دستگاه ها و تمرین برای کسب موفقیت
• امکانات چاپ در فروشگاه از تصاویر عکاسی شده با چاپ عالی
• استودیوی چند منظوره