آخرین بروز رسانی: ۱۳ام خرداد, ۱۳۹۹

وای فای و NFC در کانن

وای فای و NFC در کانن   امروزه دستگاه های […]

وای فای و NFC در کانن

 

امروزه دستگاه های زیادی از تکنولوژی های بیسیم نظیر وای فای و NFC  استفاده میکنند. شرکت کانن نیز یکی از شرکت های پیشگام در این زمینه است. ولی موضوع مهم تر این است که چقدر در عمل از این قابلیت ها استفاده کنید و از داشتن دستگاه خود لذت بیشتری ببرید.

دستگاههای کانن با قابلیت وای فای این امکان را به شما میدهند تا به راحتی عملیات انتقال، اشترک گذاری، پرینت، ذخیره سازی و حتی عکس گرفتن از راه دور را انجام دهید. تکنولوژی  NFC این کار را بازهم برای شما ساده تر کرده است. دیگر نیازی نیست چندین منو را باز کنید و به دنبال دستگاه مورد نظر برای اتصال بگردید. به همان راحتی که هزینه استفاده خود از مترو و اتوبوس را با کارت زدن پرداخت میکنید، فقط کافیست دستگاه ها را به هم نزدیک کنید.

در ادامه به معرفی مختصر چند اپ کاربردی از دنیای اپ های موجود برای بکارگیری این تکنولوژی  پرداخته ایم.

Canon Photo Companion یک نرم فزار فوق العاده برای دسترسی شما به آموزشهای سریع و مقالات آموزشی کانن است.

اگر به تازگی یک دوربین DSLR  خریده اید و در دنیای لنز های کانن دچار سردرگمی شده اید  Canon Lens Guru ساخته شده تا شما را نجات دهد.

 

 

وای فای و NFC در کانن

 

اگر از سری دستگاههای PIXMA, MAXIFY, SELPHY استفاده میکنید با استفاده از نرم افزار Canon PRINT inkjet/SELPHY app به راحتی با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند خود عملیات پرینت، اسکن،کپی را انجام دهید حتی میتوانید وضعیت کنونی دستگاه را در چک کنید.

 

چند منظوره جوهرافشان Canon PIXMA MX924

اگر از سری دستگاههای چندکاره استفاده میکنید با نرم افزار Canon PRINT Business  به سادگی اسناد خود را در آیفون، آیپد یا دستگاه اندروید اسکن کنید و آن را به سادگی در سرویس های متفاوتی آپلود کنید، ایمیل کنید و یا پرینت بگیرید.

سری پرینترهای imageRUNNER ADVANCE  را خیلی ساده  با نرم افزار mobile PRINT & SCAN کنترل کنید، اسکن  کنید و پرینت بگیرید.

اگر از طرفداران عکاسی هستید اصلا نرم افزار Canon Camera Connect را از دست ندهید. با نصب این اپ روی گوشی خود چه اندرویدی و چه آیفون میتوانید به محض عکاسی آنها را روی گوشی خود دانلود کنید یا حتی گوشی خود را به یک کنترل از راه دور برای عکاسی تبدیل کنید.