آخرین بروز رسانی: ۱۸ام آذر, ۱۳۹۷

معرفی سری گوشی های Y هوآوی در سال ۲۰۱۸

گوشی های سری Y هوآوی با تنوع قابل قبولی روانه […]

گوشی های سری Y هوآوی با تنوع قابل قبولی روانه بازار شده اند. این گوشی ها با قیمت مناسبی که دارند، می توانند انتخاب خوبی برای کاربران باشد. سری گوشی های Y هوآوی، در سال ۲۰۱۸ از صفحه نمایش FullView بهره برده اند.

لیست سری Y گوشی های هوآوی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده اند:

مدل Y3 2018 هوآوی

ارزان قیمت ترین مدل از سری گوشی های Y هوآوی، مدل Y3 2018 است. این مدل تنها دارای ۱ گیگابایت رم و پردازنده ۲۸ نانومتری مدیاتک است که نشان دهنده قدرت این گوشی از سری گوشی های Y هوآوی است. بدنه این گوشی پلاستیکی است. قیمت این گوشی فقط ۹۰ یورو است.

 

مدل Y5 prime 2018 هوآوی

مدل Y5 prime 2018 از سری گوشی های Y هوآوی دارای رم ۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی است. از پردازنده ۴ هسته ای مدیاتک با قدرت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتز بهره مند است.

 

 

مدل Y6 2018 هوآوی

مدل Y6، در آوریل ۲۰۱۸ رونمایی شد، دارای دو سیم کارت، وزن ۱۵۰ گرم و صفحه نمایش این گوشی از نوع لمسی خازنی IPS LCD، با ۱۶ میلیون رنگ با ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل، فلش LED، ثبت اطلاعات مکانی، تشخیص چهره، تصویر برداری HDR، پانورما، فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز، فیلم برداری ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و دوربین ۵ مگاپیکسل با فلش LED است. بازه قیمتی این گوشی در بازار ایران ۱۸۵۰۰۰۰ تا ۲۲۵۰۰۰۰ تومان است.

مدل Y7 2018 هوآوی

مدل Y7، جزء ارزان قیمت ترین گوشی سری Y هوآوی Y7 است. این گوشی در ماه آوریل ۲۰۱۸ رونمایی شد و با قیمت ۱۵۰ یورو که قیمت کمتری نسبت به دیگر گوشی های این سری دارد عرضه شده است. وزن آن ۱۵۵ گرم و تنها ۲ گیگابایت رم و میزبان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

 

 

مدل Y7 pro 2018

۳ گیگابایت رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسل را در میان سری گوشی های Y دارد. دارای اندروید ۸ و رابط کاریری EMUI 8.0، همراه با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. صفحه نمایش این مدل ۵٫۹۹ اینچ است.

 

 

مدل Y5 prime 2018 هوآوی

مدل Y7 Prime، صفحه نمایش از نوع LCD دارد و مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر است. علاوه بر این مانند دیگر گوشی های این سری، دارای پردازنده Snapdragon ۴۳۰ است.

 

مدل Y9 2018 هوآوی

مدل Y9 2018 دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی که رم از نوع LPDDR4X است. دوربین آن ۱۳ مگاپیکسل، بزرگنمایی دیجیتال، ثبت اطلاعات مکانی، تشخیص چهره، فوکوس لمسی، تایمر و … است.

قرار است در سال ۲۰۱۹ مشخصات پیشرفته تری از این مدل از سری Y گوشی های هوآوی عرضه کند. بازه قیمتی این گوشی در بازار ایران ۳۳۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰۰ است.