آخرین بروز رسانی: ۱۸ام آذر, ۱۳۹۷

بهترین سخت افزار برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین !

تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین سخت افزار برای استخراج […]

تصمیم گرفتیم در این مقاله بهترین سخت افزار برای استخراج بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم، که می تواند موضوع جذابی برای کاربران باشد.

ارز دیجیتال می تواند سوددهی بالایی داشته باشد، اما قیمت سخت افزار و پول برق و مسائل دیگر می تواند به صورت عجیبی مخارج بسیار بالایی را تحمیل کند.

اشتباه در انتخاب سخت افزار، هم باعث ضرر مالی می شود و هم میزان استخراج بیت کوین را کاهش می دهد. ما قصد داریم با قرار دادن یک سری اطلاعات از بهترین سخت افزارها برای استخراج ارز دیجیتال، باعث افزایش میزان سود شما شود.

علاه بر آن Hash rate، میزان انرژی مصرفی و قیمت این سخت افزارها را برای شما بیان می کنیم تا در انتخاب درست دستگاه به شما کمک کند.

۱- سخت افزار Bitmain Antminer S9i

هنگامی که سخت افزارهای استخراح بیت کوین در دنیا به شهرت رسیدند، سخت افزار  Antminer S9 در تمام سایت های بیت کوین به فروش رسید. میزان Hash این دستگاه به ازای هر ثانیه TH 14 و میزان مصرف انرژی آن ۱۳۲۰ وات است. بیت کوین این دستگاه را با قیمت ۴۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است.

۲- سخت افزار Bitmain Antminer T9

میزان Hash این دستگاه حدودا TH 12.5 بوده که کمی از سخت افزار Antminer S9i کمتر است. سخت افزار Bitmain Antminer T9، نسبت به Antminer S9i، بهتر و قوی تر است. قیمت این دستگاه حدودا ۵۰۰ دلار است که در مقایسه با دیگر سخت افزارها قیمت مناسب تری دارد. این سخت افزار هم به نوبه خود می تواند می تواند انتخاب خوبی برای کاربران عزیز باشد.

۳- سخت افزار Bitmain Antminer R4

میزان Hash این سخت افزار به ازای هر ثانیه TH 8.7 و مصرف انرژی آن ۸۴۵ وات است. قیمت این دستگاه ۲۹۹۹ دلار است. سخت افزار Bitmain Antminer R4 از نظر به صرفه بودن بعد از Antminer S9i  قرار دارد. بزرگترین مزیت این سخت افزار بی صدا بودن آن است.

 

 

۴- سخت افزار Halong Mining DragonMint T1

یکی از بهترین سخت افزارهای موجود در بازار برای استخراج بیت کوین، سخت افزار Halong Mining DragonMint T1 است. میزان Hash این دستگاه به ازای هر ثانیه TH 16 و میزان مصرف انرژی آن ۱۴۸۰ وات است. به علت کمیاب شدن این دستگاه قیمت آن حدود ۲۷۲۹ دلار تخمین زده شده است.

۵سخت افزار Pangolin Whatsminer M3X

میزان Hash این سخت افزار به ازای هر ثانیه TH 12.5 است و میزان مصرف انرژی آن ۲۰۵۰ وات است. این سخت افزار به نسبت دیگر دستگاه ها مصرف انرژی بالاتری دارد. قیمت این دستگاه حدود ۱۰۲۲ دلار می باشد که معقول است.

 

 

۶- سخت افزار Avalon6

میزان Hash این سخت افزار به ازای هر ثانیه TH 3.5 و میزان مصرف انرژی آن حدود ۱۰۵۰ وات است. قیمت این دستگاه حدودا ۳۰۰ دلار است. این دستگاه مقرون به صرفه ترین سخت افزار برای استخراج بیت کوین به شمار می آید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا خرید این دستگاه با شماره ۰۹۱۳۲۲۵۹۷۴۶ تماس حاصل فرمایید.