آخرین بروز رسانی: ۳۱ام شهریور, ۱۳۹۷

بهترین انتخاب پرینتر برای کسب و کار

بهترین انتخاب پرینتر برای کسب و کار   برخلاف رونق […]

بهترین انتخاب پرینتر برای کسب و کار

 

برخلاف رونق مجازی سازی و محاسبات ابری، هنوز هم نیاز به نگهداری تجهیزات داخلی دفاتر و سازمان ها مانند کامپیوترها و پرینترها وجود دارد. حتی اگر گزارش‎ها، صفحه گسترده‎ها و سایر داده ها از طریق ایمیل، پاورپوینت و فضای ابری قابل اشتراک گذاری باشند، باز هم در اکثر شرکت ها نیاز به ارسال اسناد و داده ها بر روی کاغذ است.

اگر چه فضای ابری مورد نیاز برای حفظ پایگاه داده های بزرگ، سرورها و سیستم های شبکه را کاهش می‎دهد، اما شما هنوز هم نیاز به یک پرینتر دارید. یک انتخاب برای شما به عنوان صاحب کسب و کاری کوچک یا بزرگ وجود دارد

 

معرفی پرینتر جوهر افشان

پرینتر جوهر افشان به مدت طولانی در سراسر کشور جزئی اساسی بوده و در شرایط خاص در کسب و کار مفید است.پرینتر جوهر افشان در سادگی و کیفیت رنگ بی نظیر است. پرینترهای جوهر افشان برای راه اندازی و نگهداری نسبتاً آسان و نیاز به فضای کمتری دارند.

برای حجم‎های کوچک پرینت‎های تجاری و یا استفاده از انواع مواد اولیه مختلف برای چاپ، پرینتر جوهرافشان ممکن است انتخاب خوبی باشد. از آنجا که پرینترهای جوهر افشان جوهر مایع را برای ایجاد طیف‎های رنگی ترکیب می کنند، توانایی ارائه کیفیت عکس بهتر با رنگ های غنی تر دارند. پرینترهای جوهر افشان همچنین قادر به چاپ روی انواع مواد مانند پنبه، لوازم التحریر دارای بافت ویژه، پارچه های روکش دار و حتی بوم هستند. 

 

Canon PIXMA G1400 تک کاره جوهر افشانCanon PIXMA G1400 تک کاره جوهر افشان

 

معرفی پرینتر لیزری

پرینتر لیزری دست کم برای استفاده در ادارات و کسب و کار، قهرمان است. به عبارت ساده، پرینتر لیزری کارآمدتر است، سریعتر عمل می‌کند و در مقایسه با پرینتر جوهر افشان می‎تواند مقادیر بالاتری را به چاپ برساند. اول و مهم‌تر از همه اینکه، اگر کسب و کار شما به خبرنامه های روشن و مختصر، راهنماهای رسانه‎ای و سایر اسناد چاپی متکی باشد، باید یک پرینتر لیزری داشته باشید.

پرینتر لیزری Canon LBP6230DW

پرینتر لیزری می تواند به سرعت و با دقت متن سیاه و سفید، متن رنگی و گرافیک‎های ساده را چاپ کند. به طور متوسط ​​یک پرینتر لیزری نتایجی با کیفیت را ۵۰٪ سریعتر از پرینترهای جوهر افشان تولید می‎کند. مهمتر از سرعتی که دارند، پرینترهای لیزری می‎توانند به حجم بسیار بالاتری در مقایسه با جایگزین های جوهر افشان خود، رسیدگی کنند. ​​حداقل ظرفیت ورودی سینی پرینتر لیزری متوسط، ۱۵۰ ورق کاغذ است. مدل های پیشرفته تر می توانند تا ۲۵۰ ورق کاغذ را جای بدهند و همچنین سینی های ورودی ثانویه برای افزایش خروجی ارائه ‎دهند.

برخی از مدل های پرینتر لیزری قادر به حمل انواع محدودی از مواد ورودی (یعنی برچسب ها، پاکت ها، کارت ویزیت) هستند، اما به گستردگی مواد ورودی پرینترهای جوهر افشان نیست. کاغذ دفتری استاندارد ۲۰ پوندی، مواد ورودی ایده آل برای پرینترهای لیزری است.

 

مقایسه پرینتر جوهر افشان در مقابل پرینتر لیزری

صرف‌نظر از اندازه کسب و کار شما، یک پرینتر لیزری انتخاب مناسبی است. سرعت، کیفیت و ظرفیت چاپ لیزری باعث می شود که برای هر محیط اداری کارایی بیشتری داشته باشد. برای بسیاری از کسب و کارها، یک پرینتر لیزری چند منظوره بهترین انتخاب است زیرا قابلیت اتصال فناوری های جدید تر را دارند. در حین دسترسی به اسکن، کپی کردن، ارسال فکس و قابلیت پرینت، می توانید فضای بیشتری نیز داشته باشید.