آخرین بروز رسانی: ۱۰ام آذر, ۱۳۹۷

بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار ایران !

تا سال گذشته، گوشی های موبایل با قیمت مناسب بین […]

تا سال گذشته، گوشی های موبایل با قیمت مناسب بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان عرضه می شد. در حال حاضر بهترین گوشی های ارزان قیمت در بازار ایران، در شرایط خوبی قرار ندارند. به علت تغییر قیمت ها، گوشی های کمتر از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان را باید موبایل های ارزان در بازار ایران در نظر گرفت.

بهترین گوشی های ارزان نیز، مانند تمام گوشی ها در این رده قیمت، امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد، اما می توانند خریدهای خوبی برای برخی افراد مطابق با نیازشان باشد.

هم اکنون می توان گوشی ها، از کمپانی هوآوی و برند کره ای سامسونگ را، به عنوان بهترین گوشی های ارزان موجود در بازار به حساب آورد. برخی از بهترین گوشی های ارزان که در بازار ایران است را بررسی می کنیم.

موبایل هوآوی Y3 2018

Y3 2018، ارزان ترین موبایل هوآوی در بازار جهانی به شمار می رود. هوآوی، ارزان ترین گوشی هوشمند خود را با اندروید ۸ به بازار عرضه کرده است تا با برند نوکیا رقابت کند. دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۲ مگاپیکسلی می باشد که، شرایط خوبی را با متناسب با این قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی موبایل Honor 7S

این گوشی هوشمند، یکی از پرفروش ترین گوشی های ارزان قیمت در بازار است، که در شرایط فعلی فروش خوبی را به دست آورده است.

Honor 7S، با ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی و ۲ گیگا بایت رم نرم افزاری از بقیه گوشی های خوش قیمت مجزا است. اندروید ۸٫۱ برای گوشی آنر ۷ اس، سایر رقبا را به چالش کشیده است. این گوشی زیبا دارای دوربین ۱۳ مگا پیکسلی است.

در بخش باتری نیز عملکردی موفق داشته است، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، ویژگی خوب برای آن تلقی می شود. در کنار این ویژگی های جالب، نسبت تصویر ۱۸ به ۹ این موبایل هیجان انگیز است.

 

honor 7s

Nokia 3.1

برند نوکیا، در تمام رده قیمت ها محصولات خوبی ارائه می دهد. با انتخاب این گوشی هوشمند بسیاری از نیازهای کاربران برطرف می شود، اما این محصول تعداد محدودی دارد.

بدون تردید در میان گوشی های  موجود در بازار، با وجود پردازنده هشت هسته ای، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و ۲ گیگابایت رم نرم افزاری داخلی، می تواند بهترین خرید باشد. دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، که در این بخش قدرتمند عمل کرده است.

 

بررسی بهترین گوشی های ارزان قیمت موجود در بازار ایران !

 

Galaxy J3 2016

گوشی موبایل گلکسی J3 نسخه ۲۰۱۶، که در زمینه صفحه نمایش بسیار قوی تر از دیگر برند ها است، از صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می برد.

با وجود حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و ۱ گیگابایت رم نرم افزاری، برای نصب نرم افزارهای متعدد گزینه مناسبی نمی باشد. اما باتری و صفحه نمایش این گوشی هوشمند شرایط خوبی را دارد. بدون تردید کمپانی سامسونگ گران تر از دیگر برند هایی که در این زمینه فعالیت می کنند می باشد.