آخرین بروز رسانی: ۱۳ام آبان, ۱۳۹۷

افزونه جدید در برنامه واتس آپ

خبرهایی از برنامه واتس آپ شنیده شده که، نشان می […]

خبرهایی از برنامه واتس آپ شنیده شده که، نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد، افزونه جدید را برای طرفداران برنامه خود، به نمایش بگذارد.

 

افزونه جدید در برنامه واتس آپ

 

اگر از نسخه بتا برنامه واتس آپ استفاده می کنید، توسعه دهندگان برای این نسخه افزونه ای را اضافه کرده اند که، به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند پیام فردی را در گروه، به طور خصوصی، پاسخ گوید. این افزونه، اختصاصی برای گروه های واتس آپ طراحی شده است.

نحوه استفاده

کاربران باید پیام مورد نظر را درخشان کنند سپس با ضربه بر روی سه نقطه، گزینه Reply Privately را انتخاب کنند. همچنین در ادامه بیان کردند که پیام هایی که قبلا نیز ارسال شده اند را هم می توانند به همین روش پاسخ دهند. قابل ذکر است دسترسی آن ها، فقط در گروه ها است.

بسته یا باز بودن گروه اهمیتی ندارد، شما می توانید پیام های دیگران را با استفاده از این افزونه (Reply Privately) پاسخ دهید. که این افزونه می تواند یکی از پرکاربرد ترین افزونه موجود در بخش گروه های این اپلیکیشن باشد.

 

افزونه جدید در برنامه واتس آپ

 

اکنون این افزونه فقط برای نسخه بتا در نظر گرفته شده است. زمانی برای استفاده این افزونه، در نسخه اصلی برنامه واتس آپ، مشخص نشده است. نسخه بتا برنامه Whats app چند وقتی است که به بازار عرضه شده است.

این افزونه می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید، و کارایی زیادی برای کاربران داشته باشد. طی روزهای آتی خبرهای بیشتری در مورد برنامه واتس آپ می شنویم که توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.